Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGFK2 zwart, wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGFK2 zwart, wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 22-10-2021

Stil, elegant en degelijk

Deze stofzuiger is een stuk stiller en lichter dan mijn vorige Miele, een S516, en ook een stuk eleganter. Slang, handvat en accessoires passen zelfs nog op mijn oude stofzuiger van 15+ jaar oud, en andersom past het ook. Ongekend tegenwoordig. Wieltjes zijn ook degelijk en soepel, een soort mini-luchtbandjes.

Deze stofzuiger had ik tweedehands gekocht, en dankzij mijn ervaring bij Repair Café's kon ik hem eenvoudig uit elkaar halen, alles schoonmaken, en zonder moeite of schade weer in elkaar zetten. Ook van binnen is alles degelijk, doordacht, en goed te vervangen. Op de Miele-webshop staan alle tekeningen en onderdelen, en met wat nieuwe filters kon deze er weer helemaal tegen. Erg tevreden tot nu toe.

Pluspunten

• Stil
  • Lichter, zuiniger dan mijn vorige Miele-stofzuiger
  • Degelijk, repareerbaar, onderdelen te krijgen
  • Accessoires uitwisselbaar met andere/eerder model

Minpunten

• Duurder dan andere merken
  • Wit, dus ietwat besmettelijk